środa, 29 sierpnia 2012

DIY: Gazeta na paznokciach


Witajcie : )
Chciałabym pokazać Wam dzisiaj mój sposób na "gazetę na paznokciach". Opiszę go w postacie instrukcji :)  Mam nadzieję, że się spodoba : D

Rzeczy których będziesz potrzebować:

  • Gazeta bądź (tak jak w moim przypadku) stara nieużywana książka
  • Bezbarwny lakier
  • Nożyczki
  • Patyczek
1. Narysuj na gazecie wzorki jakie chcesz mieć na paznokciach i wytnij je.

2. Możesz również na jednym palcu umieścić większy rysunek. Znajdź taki w gazecie (bądź wydrukuj na zwykłej kartce) i wytnij w kształcie odpowiedniego paznokcia.


3. Pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem, choć prawdę mówiąc jeśli ktoś ma ochotę może bazę zrobić kolorową ; )
Jeśli chodzi o bezbarwne lakiery to ja użyłam naprawdę świetniej odżywki o nazwie "SENSIUE keratin nutrition" (na zdj. po prawej). Kupiłam ją w naturze i jak dla mnie jest świetna. Już po bardzo krótkim czasie używania paznokcie utwardzają się i przestają się rozdwajać. Bardzo polecam osobom z łamliwymi i rozdwajającymi się paznokciami ; )



4. Kiedy pierwsza warstwa lakieru wyschnie, na paznokcie na których ma być gazeta nałóż kolejną (niedużą) i przylep wycięte wzory. Wystarczy, że położysz je na niewyschniętym lakierze ; ) Do bardziej precyzyjnego ustawienia wzorku na paznokciu można użyć patyczka.

5. Kiedy gazeta będzie już dobrze przyklejona nałóż ostatnią warstwę lakieru bezbarwnego.
I oto efekt końcowy:

Na koniec dodam, że razem z tak pomalowanymi paznokciami byłam trzy godziny na basenie. Nic im sie nie stało : )
Nie wiem czy skorzystacie czy też nie z mojego pomysłu, ale ja w każdym razie miałam frajdę przygotowując ten post :)

Czekam na Wasze opinie :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!