środa, 12 grudnia 2012

Każdy może być aniołem - odsłona druga

Witam : )
Pokażę Wam dzisiaj rysunek na podstawie szkicu, którego już pewien czas temu używałam. Jest to rysunek przedstawiający anioła. Za pierwszy razem wykonany był on jako witraż. Tym razem użyłam cienkopisów, mazaków i ekolin (do zrobienia tła ; ) ) Wzorki na włosach nawiązują do tradycji i miały przypominać dzierganą tkaninę, zaś te znajdujące się na twarzy to odniesienie do tatuaży. Wszystko to składa się na owego anioła ^^

Ps. Moją prace można rozumieć na wiele sposobów. Ja sama  rysowałam ją z myślą o zdaniu " każdy może być aniołem" : ) Jednak pewna osoba myślała, iż na obrazku przedstawiona jest Matka Ziemia ^^ Dość ciekawe spostrzeżenie. Niesamowite jest to, iż ile ludzi tyle interpretacji : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!