sobota, 16 marca 2013

Spotkania Wieczorową Porą

Dobry Wieczór!
Jej! Byłam wczoraj na koncercie i przyznam, że podobało mi się ^^ Szczególnie, że dostałam za darmo dwie płyty od zespołów, które grały! Słucham ich sobie teraz.. Jakby ktoś chciał to polecam: Space Faces, Souldust ; )
No, ale przechodzę już do postu. Cóż za urozmaicenie: dzisiaj zdjęcia :P
Zrobiłam je ze względu na konkurs pt. "światło wieczorową porą", ale ostatecznie nie zostały one wysłane. Nie podobały się mojej panie od plastyki -.- Ja jednak twierdzę, że nie są takie złe. Tym bardziej, że miałam bardzo ładną modelkę (moją przyjaciółkę tak przy okazji : ] ). Drugim modelem był mój brat.
Okej.. no to zdjęcia : )

"Być szczęśliwym - tego trzeba się nauczyć"
~ Eurypides


"Szczęście jest zawsze tam, gdzie człowiek je widzi"
~ Henryk Sienkiewicz


"Żyj tak, aby znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz!"
~ Julian Tuwim


"Wykreślić ze świata przyjaźń.. To jakby zgasić słońce na niebie, gdyż niczym lepszym nie obdarzyli nas bogowie"
~ Cyceron


"Po cóż żyjemy, jeśli nie po to, by życie czynić łatwiejszym dla siebie nawzajem?"
~ George Eliot


Światło daje nadzieję.. Ciekawe jak to jest trzymać nadzieję w dłoniach?

"Kochaj, żeby żyć, i żyj, żeby kochać" : )
~Dionisios Solomos

Dobranoc ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!