wtorek, 26 listopada 2013

Rowerowe wyczyny mojego brata ; ]

Czy Was też bawi to, że kiedy budzimy się rano mamy za oknem zimę a wracając ze po południu do domu można by powiedzieć, że to nawet i wiosna?

Ja tak w każdym razie mam :P Budzę się i zanim jeszcze założę okulary patrzę na podwórko a tam widzę po prosu biel xD Szczególnie, ze w moim przypadku wszystko zlewa się w jedną plamę :P Ale prawdę mówiąc nie przeszkadza mi to. Jeśli zima przyjdzie i pójdzie sobie w swoim czasie (a nie tak jak rok temu w kwietniu.. ) to nie mam nic przeciwko ; ] Zresztą nie ma nic piękniejszego niż mieniące się w słońcu płatki śniegu c:

Dzisiaj dodam zdjęcia, które zrobiłam mojemu bratu w zeszłym tygodniu, czekając aż raczy wziąć ode mnie aparat i sfotografować mnie. Z takich niepozornych "cyknięć" wyszły całkiem niezłe zdjęcia. Zobaczcie sami ; ]






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!