wtorek, 17 grudnia 2013

Rockin' & Havin' Fun :D

Dobry Wieczór ^^
Święta, święta, święta.. coraz bliżej święta c:
Przygotowania w toku. Na bloga też szykuję pewną niespodziankę ; ]

A dzisiaj stylizacjia.
Jeansową spódniczkę z naszywkami, którą możecie zobaczyć poniżej kupiłam w zeszłym tygodniu. Z początku nie byłam pewna czy to, ale moje wątpliwości szybko się rozwiały. Spódniczka jest bardzo wygodna i wygląda świetnie : ) Założyłam do niej zwykły szary T-shirt oraz koszulę khaki. Do rajstop dodałam też czarne podkolanówki. Nogi "przyowdziałam" (xD) w czarne trampki na platformie - od czasu zakupu niezmiennie moja ulubiona para butów po szkole. Na koniec dodałam naszyjnik na czarno-srebrnym łańcuszku z ciekawą przywieszką : )
I piosenka na dziś:








Ciuchy:
Koszula - Zara
T-shirt - H&M
Spódniczka - H&M
Trampki - McArtur

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!