niedziela, 13 kwietnia 2014

Don't judge by what U see

Ja się wciąż kuruję ;)
A na zdjęciach stylizacja ;D

W obliczu nowej mody, która napiera na nas w sklepach, przypomniałam sobie o moich ogrodniczkach. Jeans właśnie w takim wydaniu ostatnio zagościł w wielu sieciówkach. Ja, mam je już od kilku lat i muszę przyznać, że są bardzo wygodne. Przepasłam je paskiem z ćwiekami, a pod spód założyłam szarą bluzkę z rękawem 3/4. Na wierzch, natomiast zarzuciłam czarno-białą koszulę w kratę. Na nogach, żeby nie było za smutno - granatowe legginsy oraz trzewiki w tym samym kolorze ;)

Od razu ostrzegam, że te zdjęcia to jeden wielki FAIL :p

No np. tutaj: z grzywką na twarzy :P


A teraz cała kolekcja z zamkniętymi oczami :P




Ciuchy:
Koszula - reserved
Ogrodniczki - "Fares" 
 lol znalazłam je w szafie na działce :D + DIY
Buty - Venezia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!