niedziela, 4 maja 2014

Alicja w Krainie Czarodziejskich Wód

A więc wróciłam.. z końca świata! A konkretniej z Bieszczad, bo to tam spędziłam majówkę. Krajobraz nie za wysokich gór z przepięknymi połoninami całkiem przypadł mi do gustu - a w szczególności mojemu aparatowi ; ) Zdecydowanie miałam co fotografować.

Zdjęcia z tejże "wyprawy" pokażę w kolejnych postach. Dzisiaj jeszcze czas na pokazanie Wam efektów "sesji", którą zrobiłam jeszcze przed wyjazdem.

Niedaleko mojego domu odkryłam przepiękne miejsce. Prawdę mówiąc wiedziałam, ze ono "istnieje", ale nie zdawałam sobie sprawy, że jest tak niesamowite i fotogeniczne! Od jakiegoś czasu zbierałam się do sfotografowania jakiejś pobliskiej rzeczki i wtedy to przypomniało mi się o poniższej ; )
Kiedy zobaczyłam to miejsce poczułam się jak... Alicja w Krainie Czarów! To było takie magiczne. I to przepiękne światło c:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!