środa, 7 maja 2014

Żółta Pantera c:

Witam, witam ; )

No więc tak.. nie wiem czy pamiętacie (zapewne nie), ale kiedyś próbowałam stworzyć serię tematycznych outfitów "czerwone akcenty". Coś tam próbowałam, zdjęcia porobiłam, ale niektórych strojów do dziś nie dodałam. Postanowiłam zacząć jeszcze raz i to na dłuższą metę. Postaram się raz na jakiś czas tworzyć właśnie takie outfitowe serie. Zaczynam dziś od serii nazwanej:

Żółty Luz 
tak wiem, "bardzo" twórczo xD


W tej stylizacji postanowiłam wykorzystać bardzo fajną bluzkę z wizerunkiem różowej pantery (ps. z tyłu bluzki można zobaczy panterę stojąca tyłem ^^ - zapomniałam o zdjęciu :c ). Do tego założyłam rurki w marmurki (słabo to widać na zdjęciach, ze względu na to, ze spodnie są ciemne) oraz creepersy. Na wierz zarzuciła pseudo-skórzaną kurtkę. Jako dodatki - do podstawowego zestawu bransoletek (mulinowa z napisem Nirvana i gumka do włosów xD), dołączyłam dwie inne (jedną z nich robiłam sama ; ) ), a na włosach widzicie różową gumkę ^^
Nie mogło też zabraknąć słuchawek, dzięki którym mogę się odciąć od świata ; ]






Ciuchy:
Kurtka  - Reserved
Bluzka - ma 30 lat :D jest po mamie, kupiona zagranicą ; )
Spodnie - Pull&Bear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!