sobota, 30 sierpnia 2014

I don't wanna miss U (summer)

Na większości blogów królującym tematem są posty typu "Back to School". W sumie nie ma w tym nic dziwnego.. za dwa dni szkoła :P
Ja jednak zawsze lubiłam się wyróżniać dlatego też dzisiaj post z ostatnią letnią stylizacją ;)

Dużo się tutaj dzieje, ale głównym elementem stroju jest bluzka z dość popularnym motywem, lecz o nietypowym kroju. Krótki rękawek + odkryte ramiona = efektowny look + dziwna opalenizna xD (tym się na szczęście martwić nie muszę, gdyż.. słońce praktycznie mnie nie łapie :P) Do tego założyłam zwykłe jeansowe, krótkie spodenki oraz czerwone trampki z ćwiekami. Uwieńczeniem całego outfitu są szelki w czarno-białą kratkę ; ) Dodatkowo miałam moje kochane słuchawki i muzykę ♥

ehh.. dziwnie ten opis wyszedł, więc zobaczcie jak to się prezentuje ; ]





Ubrania:
Bluzka - SH
Spodenki - DIY
Szelki - H&M
Buty - umm.. Nylon Red (?) 

Do następnego ;)

3 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!