poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Jonathan Green

Od dwóch dni jestem znowu w domku.
Leniwie mija ten czas. Oglądam filmy, przeglądam tumblr'a, słucham muzyki :)
Teraz robię kolejną bransoletkę z muliny. Naszło mnie na to tak po obozie. Poznałam tam dziewczynę, która też była zainteresowana tego typu "robótkami ręcznymi". Zainspirowała mnie do kombinowania z kolorami. Sama staram się rozkminiać nowe wzory ^^

Co do obozu. Wymęczyłam się. Od rana - żeglowanie, po obiedzie - żeglowanie, wieczorem - wykłady o żeglowaniu. Potem spać i następnego dnia od nowa :P Ale było warto. Zdała na patent żeglarski ^^ A w międzyczasie poznałam interesujących ludzi. Świetna sprawa ^^ Zawsze mówiłam, że Mazury są cudowne :D


Jonathan Green
No a w poście...w końcu się udało. Narysowałam faceta, który nie wygląda jak dziewczyna xD
I to nie byle jakiego faceta ;) Kolejną postać, tym razem nazywa się Jonathan Green. Przedstawia kolejny żywioł(ziemię) i jest chłopakiem Waterrin : ) Co do jego związków z innymi postaciami, to jest tez bratem Amy (^^) i podobnie jak ona ma.. zapędy hippisowskie :P Charakteryzuje go wręcz stoicki spokój, uwielbienie wszelkich form zieleni, natury. Siostra przeciągnęła go nawet na wegańską dietę :P Na koniec dodam, ze bardzo kocha Waterrin :3


6 komentarzy:

  1. Jejku świetny rysunek! Zazdroszczę bycia na mazurach i żeglowania ;3 zawsze tak chciałam... Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ A Mazury polecam z całego serca : ]

      Usuń
  2. Podoba mi się ten rysunek :)
    Masz bardzo fajny nagłówek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Miło widzieć, ze się podoba :D
      A do Ciebie za chwilę zajrzę ; ]

      Usuń
  3. Cześć, świetny post, podoba mi się sposób w jaki piszesz, będę tu wpadać częściej!
    Jeśli chcesz wygrać DŻINSOWE SZORTY Z WYSOKIM STANEM, nie wychodząc z domu, zapraszam na konkurs! http://sterka.blogspot.com/2014/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!