piątek, 21 sierpnia 2015

Upały vol. 2

Kolejna stylizacja z serii "Jak nie stopnieć w letnie upały" ; ]
Ta lekka bluzeczka w ciekawe wzorki jest ostatnio moim ulubieńcem. Jest przewiewna a więc idealna na taką pogodę a dzięki nietypowym wzorom wygląda bardzo oryginalnie. Takich spodenek jak te, które założyłam, szukałam naprawdę długo. W tej stylizacji tego nie widać, ale mają one podwyższony stan i są zaskakująco wygodne! Cienka narzutka we wzorki, którą miałam na sobie, nie dodaje ciepła (a więc nadaje się na upały :D ), zaś stanowi ciekawy element outfitu. Na nogach mam krótkie niebieskie trampki. Stylizację uzupełniłam naszyjnikiem z przywieszką w kształcie kryształu oraz kilkoma mulinowymi bransoletkami własnej roboty :]







1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!